lördag 8 augusti 2009

Nytt försök!

Yees nu gör vi ett nytt försök med bloggandet med lite ny layout :P
Som ni säkert läst tidigare tröttnar jag fort på layouten och då blir
det inte att jag skriver så ofta tyvärr. Men nu kör vi igen.
Såå vad har hänt?! Lilla Abbe e fortfarande här. Har haft honom i snart
3 veckor. Har annons ute på 4 olika ställen men de e bara 3 st som har
hört av sig. En som ville ha honom på foder (men det vill jag inte),
en familj från Mullsjö som bodde jätte fint och skulle kommit och kollat
på honom i torsdags men hittade en annan hund sen :( och ett yngre par
från Västermanland som verkade vara jätte intresserade men inte hört
något mer ifrån sen. :S. Så det e bara och vänta tills rätt person/familj
dyker upp för lillen. Annars fungerar det bra. Han har god aptit, drar
inte alls längre när man e ute och går, lyssnar rätt bra och sover om
nätterna :) Det ända som e tråkigt är ju att man blir dubbelt så låst nu.
Eftersom han inte heller är van vid att vara ensam hemma...:/ Det blir
ett väldigt pip, gnäll och skäll på honom då.. inte alls lätt o träna
bort det heller när man bor i lägenhet...stör ju grannarna så otroligt mkt..
Men ska i allafall försöka med det lite nästa vecka tänkte jag!

Idag blir det Helsingborg :D :D Min faster Anja ska gifta sig!! :D
Och som tur var så löste sig allt så jag kunde vara med. Sket sig ju lite
här tidigare i veckan...då en som skulle vara hundvakt backade ur helt
plötsligt... men nu är de löst! Man lär sig med tiden vilka man kan lita
på och inte. Tommy är en underbar vän i allafall! Ställer verkligen upp
när han kan och tycker om att göra det med! Tack för allt!! :)

Igår hade jag en städdag. Storstädade hela lägenheten på 4 timmar.
Fan vilket slit det var. Det är de som e tråkigt med pälsdjur..
allt hår överallt. Tar ju en evighet att få bort..men o andra sidan
e det ju faktiskt värt de :P Och på kvällen kom mamma och min morbror
Rainer hit. :) Han är på besök från Stockholm denna helgen. Så vi
åt lite smörgåstårta som jag och mamma lagt ihop tidigare under dagen,
och hade det mysigt en stund.

Ne nu blir de att börja göra sig i ordning lite. Vi ska ju åka runt nio
hade vi tänkt :) Bilder från bröllopet läggs kanske upp i kväll eller
så kommer dom i mon :) Beror på hur sent de blir.
Pussheej.



Paul Wall & Chamillionaire feat. Lil Flip - True

Den här låten fastnade jag som faan för,för några år sedan
efter att en skickat den på msn till mig. Sen sen tappade jag
bort den och glömde bort vilka artisterna var.
men nu äntligen har jag hittat den igen haha.




Smörgåstårtan.



Smörgåstårtan. :)

Inga kommentarer: