söndag 9 augusti 2009

Hot Hot Hot!!!

Jaa nu e de verkligen sommar!! :P De e så varmt att man bara har lust med
och slänga sig i en sjö nånstans haha. Tycker synd om hundarna med all deras
päls i denna värmen :O. Men men man ska väl inte klaga, sommar lär ju snart
vara över och då blir de kallt o ruggit. Bläh. Då tar jag hellre denna
sommarvärmen :D :D


Nu till gårdagen och bröllopet. :) Gick upp väldigt tidigt. Började fixa
mig lite innan jag tog en liten prommenad med hundarna. Gav dom mat och
gjorde samtidigt i ordning lite frukost till mig o Marcus. Efter de blev
de lite fix till , sen lämna hundarna hos Tommy. Innan vi kom iväg nånstans
runt 10.00. Åkte och köpte ett fint bröllopskort o tog ut lite pengar.
Sen äntligen bar de iväg mot Helsingborg :) Gillar verkligen den staden.
Ligger så fint vid havet. Och så farfar då som bor 5 min från havet med
havutsikt!! Fuuuusk!! haha.
Det tog ca 2,5 timme och när vi kom till farfar var de redan en hel del
folk där :) Satt och pratade med några innan vigseln började strax efter
två. Anja var hur vacker som helst! Dom gifte sig i farfars trädgård.
Sen gick alla ner till klubbstugan vid havet. Där de senare bjöds på
grillbuffé, god dricka, skratt, massa prat, tal, sång och musik :)
Runt sju tiden var de fika. Med världens sötaste tårta.
Och en stund där efter började vi röra oss hemmåt. En helt underbar dag!
Och de var så roligt att träffa alla igen. :) Måste åka ner snart igen.

Tack Tommy för att du ställde upp och var hundvakt!! Det betydde jätte
mycket, annars hade jag inte kunnat åka alls. Dig kan man lita på!
TACK!




Vigseln. (Inte så bra ljud dock:( )




Brudparet.




Alldeles nygifta.




Vackert.




Farfar, farbror Christian och Jag. :)




Jag med välkommsdrinken, när vi precis hade kommit till
klubbstugan vid havet.





Utsikt.




Klubbstugan och några av gästerna.




Puss. ^^




Jag på bryggan.




Sötaste bröllopstårtan.




Sötaste bröllopstårtan.




Och så självklart skårningen av tårtan tillsammans ;).

Inga kommentarer: