måndag 24 augusti 2009

Längtar!

Nu är det måndag. Så ikväll eller i morron kväll paras väl min Cindy
gumma. Hoppas allt går bra. Tänker mkt på henne <3 Känns så tomt att
inte ha henne hemma. Men jag har ju Abbe ialf. För synd nog så hörde
dom ju aldrig av sig, som skulle komma och kolla på honom :/ Tycker
man kan höra av sig ialf.. säga om man hittat en annan lr pratat
igenom det och att de inte passar så bra eller vad som helst. Så slipper
man sitta o vänta. Men men, e ju bara o vänja sig. Finns allt för många
oseriösa "köpare" där ute. Så man får ha och göra med många oseriösa,
innan man hittar en bra seriös familj. Men det är de ju värt. Bara man
hittar någon snart oxå, eftersom Cindy ska ha valpar. Blir många hundar
och en del att göra ändå. :P

Längtar såå till min födelsedag!! Ska ju ha kalas innan, för min farfar,
mina fastar, kusiner o farbror kommer upp. :D Dom har ju aldrig varit hos
mig så det ska bli jätte kul! Sen fira med familjen på min födelsedag.
(30 september). Sen festen efter :D Har redan bjudit en del. Hoppas så
många som möjligt kommer! Blir ju käk för dom som kommer tidigt ;)
Någon som jag inte bjudit än som vill komma? :)

Inga kommentarer: