måndag 10 augusti 2009

Måndag.

Kom precis in efter en liten cykeltur med Cindy :) Marcus hjälpte
mig att stätta ihop min cykel i kväll :) Men de var lite bökigt,
hade först inte rätt verktyg och sen ingen cykelpump. Så de blev
två vändor till Marcus o hämta grejjer. hehe.
De var härligt att cykla igen, har saknat de. Lite jobbigt med
enbart frambroms bara. Då jag inte e van, men man vänjer sig väl
snart :)

Annars har de bara varit lugnt idag, mamma var här på dagen och vi
åt tillsammans. Sen blev de vila en liten stund. Innan Marcus kom
och vi drog till banken för att beställa ett nytt bankomatkort till
mig, eftersom mitt kort har blivit avmangnitiserat.. så de kommer
på fredag :) Efter de hämtade vi min väska som jag vann för ett par
veckor sen..och visat i ett tidigare blogginlägg. Den var jätte söt!
Me like!

Igår var vi och badade med hundarna i Axamosjön. :) Och de var nog
Abbes första dopp någonsin. För han var lite försiktig i början.
Men sen simmade han på så gott han kunde. Och Cindy e ju som en
fisk i vattnet. Hon totalvägrar nästan att gå upp . :P



Min cykel. :)




Badaa.




Härligt!




Kasta pinne.




:)




Min gumma. <3




Abbe trött. <3

1 kommentar:

Elin sa...

Hallo :)

Nej jag har inte bestämt om det blir här nånstans eller om jag flyttar upp till Östergötland igen. Får se. Hänger lite på vad jag kan få hjälp med av soc. Tack så mkt! :)