tisdag 28 juli 2009

Mamma <3 .

Har inte skrivit på några dagar. Men har inte haft något
direkt att skriva om. Händer inte så mkt när man nästan
måste tillbringa hela tiden hemma. P.g.a att man har en
8 månanders vovve som inte är van vid att lämnas själv
hemma :P Det är roligt, men seegt oxå. Finns ju inte
direkt så mkt att hitta på i längden. Kolla på film,
sitta vid datorn, städa o gå prommenader... e väl de
man kan pyssla med.. Eller någon som har några andra
förslag? Kanske någon som vill komma o göra mig sällskap
nån dag? :)

Har ialf kollat på en del filmer, eftersom jag äntligen
har vågat mig på att ladda ner filmer själv :P haha.
Dock så var skivorna inge bra som jag köpte antagligen,
eftersom varje film jag har bränt ut har hackat som faan
i slutet.. så de inte går att se :/ Störande!!
Så nu laddar ja bara avi filmer, som jag kan se på datorn
istället. Slänger upp tips på dom :) Vill dock
poängtera att de inte är några direkta nya filmer!!




I Taket Lyser Stjärnorna.



Wallander Hämnden



Chihuahuan from Beverly Hills.
Schäfern Delgado är så otroligt fiin!!
(Dock hittade jag ingen ordentlig trailer på
svenska eller engelska :/)



Just Like Heaven



Wild Child


Annars idag har jag varit hos mamma. Firat henne lite :)
Hon fyllde ju år idag :D Och i morgon kommer brosan o
mormor och ska fira henne. Vi ska även firan brosan
som fyllde år den 22:a, eftersom han var bortrest då.
Så de blir trevligt.



Mammas presenter från mig :)

1 kommentar:

Terese sa...

Sluta sitt och titta på film hela dagarna ! Uppdatera mera ! :D Hihi, puss på dig .