onsdag 12 augusti 2009

Utekväll igår.

Yees igår bestämmde jag och Tess gumman oss för att gå ut och
ta en öl. "Problemet" är bara att de blir aldrig EN öl. haha
För min del blev de ett par öl, en drink och 2 shots :P Vi var
på Olearys. Inte alls så mkt folk, men vafan räknar man med en
tisdag i Jönköping...? Men vi hade trevligt ändå. Satt och
tjötade först, sen blev vi sugna på nått litet att käka.
Fastnade för någon Buffalo Wings meny. Kostade lite
grann men trodde helt klart att de skulle vara värt de...
Sen när dom kom o lämnade de....Blev de typ "vart e maten?!?!"
3 st kycklingvingat, 2 bröd och några små fjuttiga revben.
Men vad ska man göra? Var ju bara o gilla läget.. så vi började
med brödet, eftersom de var minst kladdigt (de andra hade nån
sås på sig). Och både jag o Tess höll på att dö!!! Fy faaan
vad starkt säger jag bara. Kändes som man hade ett mega stort
munsår och fick lite salt i de. Sved som fan, man började
svettas och näsan började rinna. Fresh! Eller inte..och de
ena var ju värre än de andra...brödet var ju typ ingenting
om man jämför med kycklingvingarna sen..som Tess fick käka
upp :P Jaja..Neveh again säger jag bara!

Efter käket blev de en cigg och sen intog vi dansgolvet :D
Där vi tillbringade resten utav kvällen. Innan Marcus kom
och hämtade oss :)
Tack för en trevlig kväll gumman <3

Inga kommentarer: