onsdag 19 augusti 2009

Gomorron.

Nu har man precis varit ute och gått i ca 45 min med hundarna :)
Känns skönt. Och dom har fått sin frukost.
Funderar på vad man ska hitta på nu, e inte ofta jag är uppe
såhär tidigt. Tycker inte att de finns så mkt att göra uppe
såhär dags :P Men något ska man väl komma på. (hoppas jag)

Igår annars kom mamma som vanligt och vi åt lite mat. Testade
en ny rätt igår. Kycklinggratäng, var faktiskt gott.
Tycker de är roligt och testa nya maträtter, speciellt om de
blir bra ;P Efter maten blev de städ. Dammsuga, torka golv och
diska. Hasse mitt personliga ombud kom ju vid halv 4. Vi skulle
prata igenom mitt kommande möte. Hur den här tiden har varit
när jag gått hemma och fått aktivitetsersättning och vad man ska
göra i framtiden. Skulle ju vilja få det förlängt ett litet tag
till. För nu har de ju verkligen gått framåt. När jag kunnat
vara iväg så mkt... var ju flera år sen sist som jag kunde de
och de gick såhär bra. Men jag är inte redo för att jobba än.
Utan gå hemma ett litet tag till, samtidigt som jag fortsätter
jobba som fan med min ångest, börja sedan med någon form av
praktik o sist jobb. Så skulle jag väl vilja att de såg ut.
Men vi får väl se.. Hade ju behövt plugga upp mina betyg..
Det har jag ju tänkt på i flera år.. men tror faktiskt inte att
jag skulle orka med det.. Är faktiskt fortfarande skoltrött!!
Sen är jag mer för praktiska saker än att sitta vid en skolbänk
och läsa in massa skit. Även om det hade varit bra o gjort.
Tyvärr kommer man ju inte så långt utan en gymnasieutbildning...
Men men får se.. finns ju en distanskurs i hundsjukvård på 2år
som jag skulle vilja läsa dock.. men hmm vad lever man på då?
Får man ens någon inkomst då? :O

Jaja sånt här tåls och tänka på. Idag annars vet jag inte riktigt
vad som händer. Ska bara bort till mamma senare och äta lunch..
Hon har ju handlat lite idag, så nu är de hennes tur att laga
lite ;P Hör av er om de e någon som är sugen på att hitta på
nått :)

Slänger upp lite fler videoklipp från The Voice konserten.
Fick dom från Marcus kamera innan :)



The Voice 09. Crossfire - On fire




The Voice 09. Pachanga - Loco




The Voice 09. Million Stylez - Miss Fatty




The Voice 09. Promoe - Svennebanan




The Voice 09. Lloyd Banks - Hands Up

Inga kommentarer: