lördag 22 augusti 2009

Utgåång :)

Yees kom hem för en stund sen. Har varit ute med Bella gumman
och några till i kväll :) Var nice som fan. Gick till piren först
men där var de ju dött, så skulle gå till centrum i stället.
Men tror ni inte då att jag ser att jag glömt mitt legg :/
Typ andra eller tredje gången de händer mig :S Så de var ju bara
att åka o hämta. Tur att Bella körde ikväll :)

Hade hur trevligt som helst :) Dansade en hel del, hoppade
mellan dansgolven. Men tycker dock att "mitt" dansgolv har blivit
kasst. Dom måste ha bytt dj på senaste. För så många kassa låtar
dom kör nu och har gjort ett tag, gjorde dom aldrig innan.
Skärpning!!
(Tyvärr blev de inga bilder ikväll, för kameran stannade hemma,
p.g.a dåligt batteri :/)

Nee nu blir de sängen! Tack ikväll! :)
Natti Natti!

Inga kommentarer: