fredag 21 augusti 2009

Tomt!!

Kom precis hem typ. Ikväll har jag och Marcus varit i Vårgårda
och lämnad Cindy för parning. Känns så tomt och komma hem :(
Och det skärde verkligen i hjärtat när dom tog henne och vi skulle
åka :'( Men man får försöka tänka positivt. Om lite mer än ett par
månader så kanske jag har små småttingar här :D Fan vad kul det
ska bli! Visst blir man ännu mer låst då men det e så många som
har sagt att dom gärna sitter här då, så de e nog ingen fara. :)
Ska byta foder till Cindy nu med, Pedigree e ju värsta skräpfodret
egentligen. Var värre än jag trodde fick jag reda på idag.. :S
Men de e ju inte så lätt o veta, bara för att man har hund betyder
det ju verkligen inte att man vet allt för det. Hoppas bara att
Cindy gillar det nya fodret bättre, så att de inte fortsätter att
vara såhär trögt som det är nu.

Usch jag saknar min Cindy gumma!!! Jag var ju så orolig med att vi
skulle komma o lämna henne för sent, eftersom jag inte har parat
med nån annan hund innan. Är ju inte så haj på alla tecken o så.
Så nu ska dom väl inte para henne förrens på mån-tis, för då trodde
dom att hon skulle vara redo..Det betyder ju att hon inte kommer
komma hem på minst en vecka :'( :'(
Så nu e det bara jag och Abbe. Men det skulle e.v komma ett par och
kolla på honom nu i helgen. Så gör dom det, och dom fastnar för han.
Då åker väl han snart med. Usch då blir jag helt hundlös :(



Sötnowsarna. <3

Inga kommentarer: