tisdag 23 december 2008

Julstress.

Idag har dagen gått fort som faan tycker jag :P Har gjort massor.. städat lite, satt upp och klätt granen, virat in alla mina julklappar (17st), kokat julskinka, gjort 2 sortes julgodis, hjälpt mamma och färga håret och varit en sväng nere i affären. :O :O Så nu e man faktiskt lite trött.

Hahahaha faan vad stoooor gran jag har!!! Fick ju knappt plats :O Jisses!! Men ska de va gran så ska det, eller?? hahaha. Ne jag har fan gjort massor nu till denna julen.. undrar egentligen vart jag har fått all insparation ifrån?! Men kul och jävligt mysigt ha de varit!! Och e för den delen. Nu har man ju den mysiga granen oxå!! Så ikväll har de varit granen som luktat och skinkan mmmm.. sen har de varit tända ljus, låg volym på julmusik och så bras DVD'n på . myyyspyys.
Skulle bara velat haft någon att myyspyysa med juu.. :/

Annars i helgen har de varit stressigt som faan.. köpt julgran, handlat mat och stessat runt i massa affärer och trängts bland MASSA folk!!! Men var ju tvungen hade ju inte köpt färdigt mina julklappar då. Men nu e jag klar :D :D :D


Ibland gör du meej väldigt lessen.. känner meej nästan lite sårad.. anstränger meej så mkt.. men får inte så mkt tillbaka.. kommer jag någonsin vara en tillräcklig vän för deej??





1 kommentar:

Anonym sa...

Man känner knappt igen dig gumman ! Vilken förändring, med tanke på allt spring du haft i benen ! Julpysslat, köpt finaste julgranen, handlat massa julklappar och julmat! Fan vad stolt jag är över dig gumman . Ser fram emot att få julpyssla med dig nästa år gumman! :D Önskar vi kunde ses oftare ... Älskar dig !