onsdag 17 december 2008

Musiic.




Musiic.
Sitter här och lyssnar igenom en massa låtar. Laddade ju ner över 600 låtar i natt :o De e dom här BlueCityPartyMix samlingarna. Tar ett tag o lyssna igenom. Massa låtar man inte ens har hört innan.. kan tycka de blir lite jobbigt i längden.. att lyssna på ena låten efter den andra som man inte känner igen och ska då se om den e bra eller inte. :O haha.


Idag.
Annars har de inte hänt så mkt idag.. Mamma har varit här och ätit sen kom Marcus en sväng så han e här nu. Vi ska träffa Adam runt 18.00 tiden.. släppa hundarna så dom får leka lite igen :) Blir tredje dagen i rad nu. :) Kul. Innan dom här gångerna var de ju ett halvår sen :o Men Adam har ju inte mått så bra :( Tur att de e bättre nu ialf!


Saknar.
Kul att man har haft lite sällskap dom här dagarna oxå. Sitter ju mkt själv annars.
Och har suttit och tänkt på detta i några dagar nu.. jag saknar en RIKTIGT RIKTIGT NÄRA vän faktiskt.. ja har nära vänner ja.. men ingen RIKTIGT nära som man kan prata om precis ALLT med och göra nästan ALLT med. Saknar verkligen de.. man hade de när man var yngre. Umgicks varje dag, sov över hos varandra, snackade massa i tele när man inte sågs m.m m.m.
Nu finns de tyvärr allt för mkt tid för att tänka.... ibland så får man ju sån huvudvärk av alla tankar som snurrar runt i skallen.. och man får deala med allt själv.. Vet att jag har folk och prata med.. men vet inte varför som jag fått så svårt med de på senaste.. verkligen prata om hur jag känner och hur jag mår.. pallar bara inte typ.. sen känns de väl inte som lyssnar ändå.. man får inte alltid tag på vissa m.m.


Kommentarer.
Väldigt dåligt med kommentarer nu för tiden oxå :/ Kom igen nu folket!!
Hade jag inte haft en besöksräknare så hade jag knappt vetat om de e någon som läser min blogg ens?


Destiny's Child - 8 Days Of Christmas

Inga kommentarer: