måndag 8 december 2008

TråkTråk.


Very Old Pic.


Fan vad jag hatar att vara pank. Finns ju ingenting att göra..då mer än att vara hemma.. se på film.. sitta vid datorn.. städa eller gå prommenader med Cindy. Visst för vissa låter de väl soft. För såna som jobbar varje dag... eller har massa annat för seej oftast. Men så här ser ju mina dagar ut jämt.. tror de e fler en jag som skulle nästan bli tokiga efter ett tag!! Satt och funderade oxå angående det nya året o sånt.. jag kanske e lite fånig men tänker alltid innan de nya året att jag vill att kommande år ska bli bättre.. o.s.v. Men antagligen blir de samma sak.. De e så jävla tråkigt att inte ha ett skit att se fram emot.. Vissa har resor inplanerade.. m.m m.m. Jag har ingenting.. förrutom att jag ska börja träna. Visst de ser jag väl fram emot på ett sätt för de kommer ju göra att jag tilslut kommer komma lite mer i form och må bättre.. men när man e så fattig som jag oxå försöker man på ett sätt att inte göra så mkt heller.. p.g.a att anstränger man seej och gör massa grejjer går de ju åt mer energi och man behöver mer o käka.. av de lilla man knappt har.. :S e ju helt sjukt att man ska behöva tänka så.. men så e de ju... TYVÄRR!!
Snälla ge meej nånting att se fram emot till nästa år? Som verkligen blir av.. Jag behöver få saker att se fram emot.. positiva saker att tänka på. Annars går jag snart i ide....

Ser ju fram emot jul och nyår jätte mkt! På nyår ska jag ju ha fest här hemma :D :D! Verkligen vägrar att gå ut på krogen när de e nyår. Ne då ska man vara hemma med ett härligt gäng! :) Hoppas bara de kommer så många som möjligt. Trevligt folk! Men e inte heller den som MÅSTE ha mkt mkt folk för att tycka de e roligt. Det e ju verkligen inte de som e grejjer. Hade ju jätte trevligt och roligt när jag fyllde 21.Och då var vi ju "bara" 5 st. ;). Tycker verkligen inte om såna som "men jag kommer inte om de inte kommer mycket folk" eller "hur många kommer?" "Jag vet inte kanske 5-6pers" "ahaa..aa vi får se..". Det kommer ju lixom inte mer folk för att alla tänker så... jag försöker ju vad jag kan för att få ihop så många som möjligt.. e ju inte mitt fel att folk e så tråkiga.
Tycker de va så gulligt av deej Tess gumman att nämna min nyårs fest igår. att du ens tänker på de. <3 Skulle verkligen önska att du kunde komma men de e ju inget jag räknar med för jag förstår ju om du inte kan isåfall.

Men sen e de så med allt man sitter och väntar på.. när man väl e där så går de skiitfort.. man hinner knappast ha kul o njuta förrens de e över.... :S:S och så sitter man här sen igen.. utan pengar.. o utan nånting o göra.. Hur länge ska de fortsätta såhär?? Visst man ska inte tänka så.. man ska leva i nuet.. men de e faktiskt inte så lätt..

Inga kommentarer: