onsdag 17 december 2008

Grattis älsklings Cindy! <3

Igår var din födelsedag!! Då blev du 4 år!! Kan inte fatta 4 ÅR!! Fan vad tiden går snabbt alltså! Vi började dagen med en liten prommenad och du fick ett par pepparkakor som du älskar. Sen kom mamma. Klappade om deej massor och sa grattis. Efter de blev de mat. Mostårta med varmkorv som ljus hahaha. Sen en massa annat gott.. som en bamsemorot, godis m.m. Gav deej oxå den ända leksak jag kunnat köpa.. en pipleksak för 12 spänn.. =/ Känner meej så kass att jag inte kunde ge deej mer.. men försökte allt vad jag kunde för att göra det bästa av situationen ialf. Sen har du ju faktiskt ganska många leksaker redan :P Efter maten blev de lite vila efter allt gott och buws. Sen kom Noomi och vi fikade lite. Blev ju som ett litet kalas. :)Och du gick runt och pep massor med din leksak :P Och gissa vad.. den e faktiskt inte sönder ÄN! ;D. Vid halv tio på kvällen gick vi ner till dagiset här nere och träffade först Marcus. Sen kom Adam och Rex!! Så kul för dom har man ju inte träffat på över ett halvår :o :O Äntligen fick du leka med någon som e lika stor som deej typ! Till och med större!! :O. Så hoppas du tyckte din dag var bra snuttan!! Jag gjorde mitt bästa ialf. <3


Gott med godis ;)



Min vackra gumma med sin mostårta ;P



Vila ^^ goows!



Bamsemorot ;P

Inga kommentarer: