söndag 14 december 2008

Usch för tråkiga människor!!

Fan vad Jönköping e en tråkig stad. Alla klagar på att de aldrig händer något i den här "hålan" men när de väl gör det, vafan e folket då??????? Tycker de e sån dålig stil bara. Här har mina polare planerat i flera månader, lagt ut massa pengar, ordnat och grejjat, tagit hit större artister inom den musikstilen,lagt ut information så gott dom bara ha kunnat.. och så kommer de högst 30 pers sammanlagt båda dagarna????!! Whatthafuck?? Usch jag tkr så synd om dom. Fixat allt så bra.. snygg o allt.. o så blir de såhär..Ne aldrig någon mer fest i Jönköping!!
I och med att de inte kom så mkt folk som sagt så behövdes jag ju typ inte där.. känndes ju ett tag som de var mer folk som hjälpte till där än andra..:S :S
Så jag satt mest hade koll på läget och gick ut och rökte...Om de hade varit min typ av musiksmak hade jag troligtvis varit på dansgolvet hela tiden eftersom de inprincip inte var någon människa där.. Då hade jag nästan haft de för meej själv :P Men nu e ju inte jag någon technomänniska sen var volymen rätt hög så man fick ju nästan ont i öronen när man var där inne hahaha.

har i allafall åkt lite buss själv i helgen vilket jag e stolt över.. först i går både ner till stan och tillbaka.. Sen hem idag. :) Tyckte dock de va lite otäckt att gå från Club China helt själv igår till bussen hem sen.. vet inte om de e jag som e fånig.. men efter man hört om dom där överfallen i stan känns de lite otäckt.. Sen i och med att man fick höra ikväll av mamma innan man åkte ner att de går lös en våldtäcksman i stan som dom inte fått tag i än gjorde ju inte saken bättre...och polisen har varnat tjejer för att gå ensamma.. :S :S Så tur att Marcus följde meej till bussen hem sen ikväll.

Annars idag har mamma varit här och ätit som vanligt. Åt kyckling i form i dag. Så jäävla gott e de :D Och så enkelt :D Sen gick vi ner till Noomi en sväng för hon fyllde ju år i onsdags. :) Så där fick man lite smörgåstårta. gottgott!
Lilla Flisis fick följa med en sväng oxå och hälsa på Lisa :)

Inga kommentarer: