måndag 29 december 2008

Softiisch.

Just nu sitter man nere hos Viktor med Marcus och Henke. Ska spela lite snart, dota de ända spel jag tycker e okeej som dom spelar här nere när dom lanar :P

Vad har hänt annars då??!
Sarah gumman fyllde 20 i lördags :D :D GRATTIIIS igen snuttan! Och då var de förfest hos meej på kvällen sen krogen. (Centrum). De var kul som fan, var ju över en månad sen sist man festade ju.. om man inte räknar me de lilla på juldagen.. :P Jocke, Adam och Dick kom + några fler :) Och tack Jocke för ALLT!! DU e en underbar vän. Vet att jag sagt de många gånger innan men de känns verkligen att du lyssnar på meej och förstår meej. Känns jätte bra att snacka med deej! DU e en av dom få jag kan snacka med..Märker verkligen att du bryr deej!
När vi senare skulle åka ner till stan var jag och Jocke först ute.. skyndade oss ner till busshållsplatsen för att hinna.. så kom bussen vi gick på lite halvt och bad busschaffören att vänta för våra vänner skulle komma snart.. men FAAN va sur han var!!! Nästan skrek på oss att vi skulle gå av för han var redan 2 min sen + att han var tvungen att åka och byta DISEL :S :S. Whatafuck?!!
Men vi gav oss inte.. inte förrens han reste seej upp och puttade ut Jocke :S :S
Fan vad sur jag blev!!!!!! Efter bara 1 min efter bussen hade åkt kom ju Sarah och resten... *suck* Så de var bara att vänta på nästa buss...
Men fan vad nice de var att komma ut sen till Centrum.. höra den sköna musiiken pumpa ut i deras högtalare. Då mådde jag gött! Drack några drinkar (P2) Sen blev de Chicki Mama och sen taxi hem :)


Fast först på dagen var jag hos mamma för mormor och morbror Rainer kom på besök :) Trevligt, e ju inte ofta man träffar Rainer. Så dom kom bort en sväng till meej oxå för att han skulle få se hur jag har de :) :).

Inga kommentarer: