torsdag 11 december 2008

Onsdag.

Denna dagen har princip sett ut som alla andra dagar.. mamma kommer o äter, sen vilade jag en stund. Var ju hos Sarah till halv 5 i natt och va lite sällskap när hon och Elin städade Sarahs lägenhet :P Var ju ändå inte trött då så orka gå o lägga seej o ligga och glo i taket i flera timmar :S. Efter vilan blev de lite softande..med tv, data, telefon och lite käk. Vid åtta kom Marcus o hämtade meej och vi åkte ner till Huskvarna en sväng.. var tvungen och övertrassera mitt konto så jag hade råd och köpa lite mer mat.. Fan va de suger att alltid behöva lägga seej på minus varje månad och pengarna räcker aldrig ändå.. :/ jaja de blev iallafall lite mat.. lite frukt och sen lite grejjer till Cindys födelsedag :D Som e den 15 Dec nu. Då blir hon 4!! Stoor flicka nu :D:D Mattes älskling. <3 Till hennes dag köpte jag massa potatis och korv. Hon gillar ju potatismos så fruktansvärt mkt så tänkte göra en mostårta med korv som ljus hehehe :P Sen blev de en pipleksak. Som iofs kommer gå sönder på 5 min (om ens de :P) men vafan den kostade 12:- kr och hon tkr de e jätte kul men såna saker :)
Var o hämtade ut ett paket efter handlingen oxå. :D 1 julklapp till brosan och 1 skämt julklapp till Marcus hahaha. Börjar känna meej som en tomte :P Känns som jag har massa julklappar hemma nu. 11 julklappar totalt och jag e inte färdig än ;P

Var ute och gick min dagliga långprommenad med Cindy oxå. Det snöar :D Så skönt att gå ute då. en helt annan luft. Känns uppfriskande ;)

Ne fan nu blir de sängen. Ska upp o tvätta i morron. :P

Busta Rhymes - World go round.


http://www.jnytt.se/Read__20292.aspx <--- Jnytt har skrivit lite om Marcus och hans polares stora technofest.:) I will be there and help. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello =) ja visst e de snyggt , köpte det på tradera =)