tisdag 30 november 2010

Helgen ♥

Det var full rulle hela helgen, Me like ♥ I lördags drog jag, Marcus,
Henke och Marcus I på dreamhack en sväng. Var osäker först om jag
skulle följa med eller inte, för min ångest besökte mig på förmiddagen..
Var orolig för jag aldrig hade varit på DH innan.. och alla säger
att de är sååå jävla mycket folk där. Och datorer och dataspel är
ju inget som intresserar mig direkt... Alltså inget som direkt
avleder tankarna på ångest.. Men kände ändå att jag ville ge de en
chans.. Måste ju utsätta mig för jobbiga grejjer om jag ska bli bättre
någon gång!

Och de var ju inte så "farligt" som jag väntat mig.. visst de var
MYCKET folk men miljön var inte som väntat. Svårt o förklara men de
var ganska mörkt och alla fokuserade ju mer på datorerna o data-
spelen än allt folk. :)
Dock var de ju som jag trodde, inget som intresserade mig precis :p
Men nu har jag ju varit där, och jag övervann min ångest även denna
gång :D

Hann precis kliva ur bilen på parkeringen så kom Anna gumman ♥
Då blev de käk och göra sig i ordning för kvällen. Go partymusik
och massa tjöt! Tommy tittade även förbi en liten stund :)
Innan vi drog oss vidare in mot stan, för en utekväll på O'learys.
En trevlig och rolig kväll tills jag beslutade mig för att
förstöra alltihop :S :S Fattar inte hur korkad man kan vara
ibland alltså.. blir så trött på mig själv!!! Men vad som hände
tänker jag inte skriva ut här.. Tack Anna för att du fixade
mina grejjer...♥

Kom hem o var aspackat, satt tydligen o snackade allvar med
Marcus som kom förbi och försökte samtidigt bli av med min
fyllehicka hahahah. Käkade lite nattmat o sen däckade i sängen :P




Trodde jag skulle må apa på söndag men de var faktiskt inte så
farligt. Ställde mig o plockade i ordning en del, innan de var
lunch dax och efter de en väl behövlig vilostund. För att sen dra
iväg o kika lite på julmarknaden i stan. Blev dock bara en snabbis
då man ändå inte har råd att köpa nånting...Känns lite
meningslöst att gå runt o kolla massa i affärer då :/

Hem igen för att gå ut med Cindy och titta bort hos mamma en
liten stund, för att sedan gå hem o laga lite kvällsmat till
mig och Marcus :) Blev Janssons Frestelse, hemlagade köttbullar,
prinskorv och picnic bog (för att jag inte hade råd att köpa en
kokt julskinka för 150 spänn :S ). De var mums!! Tände även
första ljuset i min ljusstake eftersom de var första advent :)
Riktig julstämning :) Dock var inte janssonen någon hit..
smakade grynit.. men ja.. så blir de ju när man köper en fryst
sådan på Willys för 35 spänn haha.

När vi hade käkat kom Marcus I förbi och vi hade en liten
filmkväll :) Såg The Sorcerers Apprentice. Bättre film än
väntat. Och helt okej slut på en söndagskväll :)



Inga kommentarer: