tisdag 23 november 2010

Snö ♥

Sitter här och hör hur de viner utanför huset. Ett riktigt
inne-mysa-väder ^^ De är så mysigt med snö samtidigt som de
är kallt :P Inte kul när de blåser om man måste vara ute i
det.

Idag är jag riktigt nöjd med dagen! Började dagen som vanligt
med att gå bort till mamma o äta lunch.♥ Sen blev de städ och
plock här hemma! Tog även och städade ur ugnen för mitt o
Annas framtida julbak framöver ;) Men fan var jobbigt och
tråkigt de är att städa ugnen!!! Och de blir ju aldrig riktigt
riktigt bra..:S Även om man skurade med både stålull och
rengöringsmedlet Cillit Bang så får man inte bort allt :S
Aja de är ju mycket bättre ialf! Efter de blev de att dra
över lite snabbt med dammsugaren o sen bytte jag till jul-
gardiner i köket :D Mina nya julgardiner som jag köpte för
endast 79:- spänn på Eko :) Blev mycket bättre än den jul-
gardinen som jag brukar ha i köket annars.
Dock måste jag ta ner dom i morgon o gå bort till mamma o
stryka :P

Får mer insperation till att julpynta nu när de kommit snö!
De är så mysigt ! ♥ Ska nog fortsätta lite i morgon.
Eller räknas de som fusk? :P

Var ute i snön en sväng oxå med Cindy gumman. Hon tycker de
är så roligt! Och vill typ aldrig gå in haha. De blev att
kasta lite pinnar och snö och mycket pulsande i snön för
min del :P Vad mycket de har kommit på bara ett dygn!! :O
Undrar hur mycket snö de kommer vara till helgen egentligen
om de ska hålla på att snöa i flera dagar nu..?! Kanske blir
insnöade :O

Ne slå på en film kanske eller spela lite Wii! :)






Inga kommentarer: