lördag 27 november 2010

Bra start på helgen ♥

Denna fredagen har de varit fullt upp! Men de gillas :D Skönt o
ha massa saker o göra, roliga saker för en gångs skull ;)
Sov rätt länge idag, eftersom jag var uppe sent och gick upp en
stund när Marcus stack till jobbet. För att säga hejdå och äta
en tidig frukost.

Precis när jag kommit upp vid 12 ringer mobilen, då var de Marcus
som ville komma förbi. Så då var de bara att sätta på kaffe och
klä på sig. Efter en liten stund blev de ut med Cindy och gå bort
till mamma o lämna käket som vi skulle äta idag. Innan vi drog
ner till Sara för att hämta 4 gratis daypass biljetter till Dreamhack.
Hon hade fått 20 st gratis av jnytt för sin aktiva uppdatering
på bloggen :) Jätte schysst att jag fick ta del utav dom, TACK!

Nu kan jag, Marcus, Henke och Marcus I kika in på DH i morgon en
stund, innan jag måste hem och göra mig i ordning för utgång!! :D

När vi hämtat biljetterna blev de hem till kära mamma ♥ och äta
god lunch. Sen hem en snabbis innan vi for iväg igen haha.
Först bort till Bankeryd för Marcus skulle hämta ett paket o
sen till A6. Där de blev lite shopping ♥ Leggins, strumpbyxor,
benvärmare, glögg och ett par julklappar till mamma :)
Mamma är så himla lätt o köpa till! Kan köpa hur mycket som
helst! Om jag bara hade haft mer pengar...

Hann komma hem o påbörja lussebaket innan söta Anna kom ♥
Då blev de en jävla massa slit med degen o mysigt lussebak
med julmusik spelandes i vardagsrummet :) Såå mysigt!!
Och fort gick de, de som tog längst tid var ju jäsningen.
30 min jäsning i bunken o sen 20 min jäsning på plåten..

När städningen var klar efter baket blev de nybakta lussebullar,
julmusik, tända ljus och julmust!! :D ♥ Me like!!
Och efter de kom Marcus o Henke, så då blev de ut i snön o leka
med Cindy & Ozzy :D Kallt men skönt med lite frisk luft o
alltid lika roligt o se hundarna leka ;)

Frusna gick vi hem till mig o då blev de varm glögg o ännu
fler lussebullar ;D Eller ja, Anna o jag drack glögg. Henke
och Marcus drack kaffe :P Så blev de lite mys i soffan med
varmt täcke ♥

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat, har fan inte haft tid o
käka något i kväll hahaha, sen blir de o sova. Tack för en
toppen dag alla inblandade ♥






Anna hade roligt medans jag penslade lussebullarna haha :P








1 kommentar:

Anonym sa...

fan, vad duktig du är!