torsdag 11 november 2010

Pissdag..

Ingen bra dag idag.. allt verkar bara vilja fucka sig.. Jag undrar
hur jag ska orka kämpa med mina problem när de händer skit hela
tiden.. som man ska orka ta itu med i första hand..

Åkte till polisen idag för att skaffa nytt legg.. men de gick ju
åt skogen.. man måste ha med sig en nära anhörig.. eftersom den
måste legitimera mig.. De dög inte med Marcus.. då vi inte är
tillsammans längre eller sambos.. spelade ingen roll att vi har
varit de.. Blev as lack.... eftersom vi var där en halvtimma
innan dom stängde oxå.. fanns ju ingen tid att åka o hämta mamma..

Satt o tjurade i bilen när vi åkte därifrån.. men Marcus försökte
muntra upp mig genom att bjuda på mat på Burger King sen gick vi
in på Eko för att kolla lite.. hittade lite billiga söta saker,
och kände mig på mycket bättre humör när vi åkte hem..

Men de fick ju inte sitta i så länge.. väl hemma gick jag in på
polisens hemsida för att kolla om de stod hur lång tid de tar
innan man får sitt legg sen.. alla säger ju olika.. och tydligen
tar de inte mer än 5 arbetsdagar!! :D Dock stod de oxå att de
kostar 400:- spänn för id och 400:- spänn för pass.. och de är ju
pass i dom nya idkorten.. så frågan är om jag ska behöva lägga ut
800 spänn för ett nytt legg?!?!?!?! Jävla skit i så fall! För de
är alla mina sista pengar som går isåfall.. Jag vill inte ens ha
ett pass!! Har ingen nytta av ett pass! Ska inte åka utomlands!!
Tyvärr då men så är de.. och då vill jag inte lägga flera
hundra spänn på något som jag ändå inte kommer använda :S
Skit irriterande!

Sen pratade jag lite med min gumma Anna.. och tydligen är de ju
så att även hon ska flytta i från Jönköping, upp till Dalarna igen..
För att hon inte mår bra här nere. De är inte de att jag inte
förstår.. men varför blir de alltid såhär? Så fort man får hur bra
kontakt som helst med någon, släpper in den i sitt liv, umgås mkt
och tycker om personen hur mycket som helst så flyttar dom i från
en.. är de inte meningen att jag ska ha några vänner eller?
Vad är de frågan om?? Ska jag vara ensam?? Inte konstigt att jag
har svårt för att släppa in folk i mitt liv.. De gör så jävla ont
när de blir såhär ju!! Tårarna bränner bakom ögonlocken men jag
orkar inte gråta mer.... Vad gör jag för fel? Varför vill ingen
stanna hos mig?? (Okeej! jag vet att de inte har med mig o göra
egentligen men jag kan inte låta bli att tänka så.. )
Alla har så lätt för att flytta i från mig.. betyder jag
ingenting?? Vill ingen finnas där för mig?? Skit skit skit..

var tvungen att skriva av mig...




1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman jag förstår du hu tänker och känner. Klart DU BETYDER nått för mig men jag mår inte bra.. Har varit borta för länge från min mamma nu i 6 år! Skulle vara kul och bo när henne samt mina vänner.. Du och jag kommer ändå vara vänner förstår du väl? Jag kommer ju ner så ofta jag kan. Detta är INTE lätt flör mig för det är fler som inte vill att jag flytta heller. Men vad ska jag göra? Bo kvar och må dåligt eller flytta tillbaka och ev må bättre? Önskar jag kunde dela på mig. Kommer alltid älska dig och flytten kommer som sagt ske senare. Inte nu! Puss Puss Anna