måndag 22 november 2010

221110 ♥

Känner att jag måste ta tag i de här med bloggen nu..
Uppdaterar alldeles för sällan nu för tiden. Vilket känns
tråkigt. Då man ändå får veta att vissa personer faktiskt
klickar in här då och då för att de om jag skrivit några
rader :P Känns positivt! Jag brukar annars trötta på bloggar
som inte uppdateras mer en 1 gång i månaden typ, om ens de.

Ni har ju redan konstaterat att jag inte mår så bra p.g.a
mina tidgare 2 inlägg så de har jag inte så stor lust att
skriva om nu.. Jag vet faktiskt inte hur jag mår.. humöret
går väldigt upp o ner. Och fattar inte riktigt vad jag får
min energi ifrån. Hur jag orkar? Och vad de är som får mig
att kämpa. Jag är tydligen starkare än vad jag tror..
Frågan är bara hur länge de håller.. om man alltid kommer
kunna ta sig upp igen oavsett vad som händer i ens liv..
På något sätt känns de ändå svårare o svårare för varje gång.
Jaja, nu var de ju inte de vi skulle prata om!

Tänkte visa lite bilder från helgen! Blev bjuden på lite
fest på Dalvik. Henke fyller ju 25 nästa måndag så de var
honom vi firade :) Henkes bruds syrra Susanne hade ju hyrt
en liten lokal. Vi var bara runt 10 pers men de var jätte
trevligt ändå! Bara att jag fick en liten snefylla på grund
av att man inte mår bra, behöver inte hända mkt nu för att
man ska ta åt sig.. Men allt slutade bra o jag fick med mig
lilla Ozzy hem :D Henke o company skulle ta taxi hem sen
och Susanne kunde inte vara hundvakt så jag ställde självklart
upp! Bara roligt ju! Tyckte så synd om stackarn i början bara
då han satt o skaka halva vägen hem..:( Men sen blev de så
bra när han fick träffa Cindy, massa bus och stoj hela
söndagen :P


Födelsedagsbarnet :P Tiaran och spöt fick
han som en skämtpresent av en kompis :P





Anna blir överfallen av Ozzy :P


Sötnosen Ozzy ♥


Fina Anna ♥ och lilla Ozzy.


Jag och Ozzy. :)


♥♥♥


hahahahahahha


Henke kan han oxå :P hahaha


Vi! ♥





1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman, det är super tråkigt med allt skit om du får gå igenom nu men himla tur att du fick med dig sötisen Ozzy hem hehe =) Han och Cindy verkar komma bra överens och har kul ihop =D Vilket är himla tur hehe.. Pussar i Massor <3 Anna