onsdag 24 november 2010

Beroende av andra..

Vad jobbigt de är att vara beroende av andra.. :( Skulle verkligen
behöva åka o handla nu! Har knappt nånting att äta själv och
Flisans mat är helt slut. Har gett henne en burk tonfisk nu men så
kräsen som hon är, är de inte mycket hon har ätit av de.. :/
Väntar på Marcus, han sa att vi kunde åka o handla ikväll.. men
han har inte kommit än.. och nu känns de inte som någon idé,
klockan är ju kvart i nio och Willys stänger nio..

Behöver ju storhandla! Och har inte råd att göra de på ICA som
stänger tio! Behöver hämta mitt legg oxå, fick sms om att de är
klart idag. Men hur ska de gå?! Marcus trodde inte han skulle
jobba så länge idag.. men slutade inte förrens halv åtta ändå..
Har ju bara i morgon och fredag på mig.. behöver ju de på lördag!
Och de är bara i morgon som dom har öppet till sex. På fredag
stänger dom tre.. :S

Kan jag bli av med min helvetes ångest nån gång så jag kan
klara mig själv!!!! Är så grymt trött på de här nu!!!

Inga kommentarer: