torsdag 25 november 2010

Dricker glögg ♥

Sitter här och dricker lite glögg ♥ Gott och mysigt! Faktiskt
den ända varma dryck som jag gillar, dricker ju varken te eller
kaffe så. Varm choklad kan jag väl dricka, men inte mugg efter
mugg precis. Utan mer lite i taget bara ;)

Denna dagen har varit bra! Har fortsatt lite med julpyntningen
så nu är de färdigt för tillfället. Kan ju inte riktigt sätta
upp ALLT nu. Med tomtar o så, känns lite tidigt ;P De tar
vi om en vecka eller två :)

När jag står i julpyntar lite i eftermiddag ringer mobilen, då
var de Marcus. Som frågade vad jag gjorde, och sa att jag skulle
gå ut om 5 min så kunde vi åka o hämta mitt legg! :D :D :D
Blev superglad, och vart alldeles tankspridd för glömde ett
tänt värmeljus här hemma :S

De kändes så gött o äntligen få sitt legg! Nu behöver jag inte
skaffa de på 5 år, och då ska jag fan skaffa ett INNAN mitt
legg går ut! Så de slipper bli strul.
När vi varit hos polisen drog vi hem till Marcus en stund så
han fick chansen att fixa lite hemma hos sig.

Efter nån timma drog vi vidare till Willys så jag fick stor-
handla. Och jäävlar vad mycket de blev, var längesen jag
handlade så mycket :O Tur att man fick några hundralappar
extra denna månaden, annars hade jag väl varit pank nu hahaha.
Men nu har man mat för ett bra tag ialf! Och ingredienser till
lite julbak :D

Hämta legg - CHECK
Storhandla - CHECK

:D :D :D!!!!


Bilden tagen från google.se


1 kommentar:

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Ja då har 13 kvar så det är bara att komma och hämta, maila mig i morgon så kan vi ju bestämma en tid :)