måndag 22 november 2010

För mycket tankar.

Idag har varit en sån där dag då allting känns skit.. Man ser allting
så svart och undrar hur man ska kunna gå vidare. Har inte haft lust
med nånting idag, behövde städa och gå en långprommenad.. men nej..
gick o la mig på soffan o sov en stund i stället. Ibland är de skönt
att sova. Sova bort allting, slippa tänka, slippa gråta..

Fick reda på två negativa saker i dag. En är en jävla piss grej för
mig egentligen.. men mådde dåligt. Antagligen för att man redan mår
skit från början..

Och nu är de jul snart.. hur ska den bli? Hur ska man orka?
Så är de e.v en hund på ingång också.. visst de är roligt..
men orkar jag de nu?

Usch orkar inte tänka på allt.. Hur tar man sig upp från den här
skiten?

Ne nu måste jag försöka få i mig något att äta.. har inte käkat
sen ett då de var lite lunch hos mamma.. har inte haft lust..
har ju typ inget hemma heller. Måste åka o handla nån dag..


1 kommentar:

Ida jonsson sa...

Men älskade lilla mia, vad ledsen jag blir när jag läser din blogg. Jag tycker inte alls om att se dig vara ledsen. Denna veckan har jag jätte mycket att göra, men nästa vecka är jag ledig nästan alla dar, har du lust att gå en lång promenad då och snacka lite? Så bjuder jag på fika efteråt? Massa kramar ida