måndag 9 augusti 2010

Mail ♥

Kollade precis min mail och såg att jag fått ett av Bamses nya
familj, som dom skickat igår :)

Hemkommen!
Japp, nu har vi bilat tillsammans och kommit hem till Bamses
nya hem. Vilken fantastisk hund han är. Helt lugn i bilen och
verkar känna sej som hemma just. Precis som han ju faktiskt är.
Han har varit med och hämtat Charlotte 17 år och de fann
varandra direkt. Min man Hasse var också okej men blev helt
toppen när han serverade en halv torkad gädda!!! Den ligger
Bamse nu och tuggar på ute på sina domäner. Sin tomt har han
undersökt mycket noga med näsa och kissmarkeringar. Den har fått
godkänt. Han har ännu inte träffat 19-åriga Nisse som är ute och
ränner nånstans men de hinner ses senare. Bamse han viftar på
svansen åt det mesta som händer här och i övrigt är han cool.
Jag tycker det känns toppen för oss alla! Hoppas du inte saknar
honom allt för mycket, fin hund du hade själv förresten, det hann
jag nog inte säga i farten. Du är ju som du vet så välkommen att
hälsa på oss när det blir läge för det! Vi skickar bilder och
meddelar hur det hela fortlöper, ha det så bra och kram till
dej och din hund!
Magdalena


Det är så skönt o höra när allt har gått bra :) Bamse ÄR en
fantastisk hund och har väldigt lätt för att anpassa sig :)
Jag tror han kommer få de toppen!




6 kommentarer:

jennyhammarström - mitt liv som mamma sa...

sv: Nej det tycker jag inte jag iaf, men du kanske tycker den är bra.. Det vet man ju inte :D

jennyhammarström - mitt liv som mamma sa...

sv: Tack snälla <3

SOFIA sa...

SV; Det var riktigt gott, hehe alltid gott med grillat. Ibland har man tur. :)

Åh vad roligt nä alltid roligt med sällskap. :) kram

http://sofiahanden.blogg.se

Anonym sa...

Kul att du är med lycka till :)!
bloglovin :)?

jennyhammarström - mitt liv som mamma sa...

Finns det någonting speciellt du vill veta om mig?
Isåfall, ställ en fråga eller två i min Frågestund :)

Om du inte vill, så ber jag om ursäkt för denna kommentar <3

Anonym sa...

Åh lilla Bamse <3 Kommer sakna honom enormt, men nu vet man att han har det bra där han befinner sig nu iaf =) Saknar dig Mia Puss Anna <3