onsdag 25 augusti 2010

Det gör ont..:'(

Jag saknar dig mer än vad jag kunde ana..dagarna efter begavningen
var jobbiga.. kroppen kändes helt matt, så man gick för att vila
en stund. Men de kändes helt omöjligt.. själen var rastlös och
tankarna snurrade runt i huvudet i ett.. började storgråta i
stället och somnade tillslut med våta kinder..

Orden som din fru Lotta sa efter begravningen har etsats fast i
mitt huvud "Du vet att Christian tyckte om dig väldigt mycket,
så mycket att han var villig att ta över papparollen för dig.." :'(


När hon sa det var jag tvungen att bita mig själv hårt i läppen..
för att inte börja grina.. Jag var rörd. Samtidigt som jag blev
ännu lessnare.. Nu har man då förlorar 2 "pappor" utan att ha
fått lära känna dom speciellt bra.. vad är de här.. Det är
verkligen inte meningen att jag skulle ha någon pappa.. Ingen
mansgestalt att ty sig åt.. :'( jag orkar snart inte gråta mer..



Inga kommentarer: