söndag 8 augusti 2010

Lycka till Bamse ♥

Nu har Bamse fått ett nytt hem! Magdalena kom vid halv 12 idag.
Hade tidigare varit och lämnat Cindy hos mamma så Bamse kunde
få all uppmärksamhet själv :) Magdalena satt en bra stund på
golvet o bara kelade med gubben. Jag berättade de jag vet om
Bamse och hon fick berätta om sig själv och sitt boende.

Tyckte allting kändes jätte bra, magkänslan var på topp!
Efter en stund frågade hon i fall hon fick ta med sig honom
idag iallafall. Annars hade hon ju tänkt o hämta honom runt
den 20:onde, eftersom hon ska gå en intensivkurs med en
kompis hund nu nästa vecka.

Jag sa att de var klart att de var lugnt! Bara hon var säker
på att hon skulle orka med allting nu då, och att allt kändes
rätt. Det tyckte hon ju och under tiden hon går kursen med
den andra vovven så finns ju resten av familjen tillgänglig :)
Så hon åkte i väg för att äta medans jag började packa ihop
Bamses grejer o skriva lite papper.

När hon kom tillbaka hade hon redan ringt familjen och
berättat nyheten och allt kändes fortfarande toppen! Så
gubben fick följa med henne hem till Bålsta.
LYCKA TILL NU HJÄRTAT!♥ Jag kommer o hälsar på dig snart!



3 kommentarer:

Saga sa...

Söt hund! :)
Kolla min blogg, jag har också blogspot!

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Tack :)

Michelle sa...

Auuw, hoppas hon får det bra! :)

Svar: Haha ja precis!! Vi tjejer kan ta ut och sätta in taggkondomen precis när vi vill, helt på egenhand eftersom taggarna endast sitter på insidan ;)
Rätt smart :D