onsdag 18 augusti 2010

Kära farbror ♥


Den är bilden är den ända jag har på dig :( och då står du i
bakrunden :( Sista gången jag såg dig.....

Idag hade det varit din dag kära farbror, du skulle ha blivit 51.
Jag kommer så väl ihåg förra året när vi träffades sist på Anjas
bröllop. Du var så glad och uppåt, du hade precis repat dig från
din pers med hjärtat. Det var alltid så roligt att träffa dig.♥
Grattade dig i förskott på din kommande födelsedag, när du fyllde
50. Då skulle du åka iväg för att fira...

Känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken..jag har inte fattat
vad som har hänt! Sitter mil i från Helsingborg o resten av min
familj där nere.. allt känns så overkligt. Men pratade första
gången med faster Katarina idag, efter de som hänt.. då blev de
mer verkligt..jag vill inte fatta.. jag vill inte förstå..
varför jag inte kan få ha kvar familjen på den sidan.. inte min
pappa o nu inte heller min kära farbror.. Ingen mansgestalt eller
vad man ska säga..Jag saknar de otroligt mkt!

De sägs att de är en mening med allt.. men vad är meningen med
detta????? Personerna i den andra bilen klarade ju sig lindrigt..
en med ett brutet ben o den andra utan en skråma på kroppen...
Varför skulle de gå så illa för dig..?! :'( :'(



1 kommentar:

sanna sa...

Ush beklagar sorgen! vad hemskt! Kram