lördag 7 augusti 2010

Lördag ♥

Usch vilket väder de är idag.. Dimmigt o äckligt! Då blir
de väl ingen långprommenad idag heller då :S De var då fan
att de aldrig kan vara fint väder längre.. mer än ett par
timmar då och då. Och då ser de ändå ut som de kan börja
regna när som helst :S. Tråkigt ju!

Blir väl en innemysa dag idag då med lite film :) Har
ju ett par filmer nere som jag kan se.
Love at first hiccup och The last song någon som
har sett dom?

Mailade dom fina bilderna till Bamses förra ägare igår
och dom tyckte de såg underbart ut! Dom tackade även för
allt jag gör och gjort för Bamse och är väldigt nöjda. :D
Blir jätte glad när jag hör sånt! :D :D
Fast dom hade en sista önskan.. att jag själv skulle åka
och besöka Bamses nya hem.. Och dom skulle stå för kostnaden
av resan. Visst jag förstår tanken men undrar bara hur jag
ska lyckas att ta mig till Uppland???? Nån som är villig
att köra?!(A) Neej jag trodde inte de heller..haha



Inga kommentarer: