fredag 27 augusti 2010

270810 ♥

Är stolt över mig själv!! Idag har jag varit duktig! :D Började dagen
med frukost och en dusch. Sen blev de ut med stumpan innan jag drog
mig ner mot stan. Ja ni hörde rätt STAN! Ni som känner mig är nog
förvånade..:P Brosan mötte upp mig vid juneporten och vi drog oss
vidare till 8 glas för att käka lunch :) De blev varsin Black and
White *mums* Och brosan var snäll och bjöd :)

Kände mig jätte glad o nöjd när jag åkte hem sen. Jag gjorde de!!
Hoppas vi kan göra om de snart igen, jag börjar ta mig ut igen!
Ångest släng dig i väggen! Jag ska ha min frihet tillbaka!

Hann bara vara hemma drygt en kvart, sen var de dags att fara igen:p
Anna gumman kom och hämtade mig o vi drog till systemet inför i
morgon :D Passade även på att gå in på Hund & Katt för att köpa
lite gott gott till Cindy, sen blev de ICA för att handla mat
som gumman o jag ska trycka i oss innan vi sticker imon. ;)
Sist blev de en tripp till Österrängskiosken för att hämta ut min
fina Juicy väska som jag beställt på tradera för några dagar sen :D
Tack gumman för all hjälp! Längtar tills i morron :D ♥!

När jag kom hem började jag röjja här hemma, så nu återstår
endast dammsugningen tills i morron ! Annars ikväll har mamma varit
här och vi har myst med lite kortspel o TV-tittande ♥
Nehe dags för sängen! Är skapligt trött nu asså efter allt idag!
Men nöjd! Så jag kommer sova gott :)


Vad tycks ?^^

2 kommentarer:

Classy sa...

Tack du :) Okej kul, dom är fina dom med.
Spännande med omplaceringshundar, hur länge har du dom hemma då?

Anonym sa...

Så lite så gumman, är taggad som tusan inför kvällen =) Puss Anna