fredag 13 augusti 2010

Gårdagen blev inte som man tänkt sig.

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Eller rättare
sagt igår kväll...Dagen var jag väldigt nöjd med. Då jag gick upp
så tidigt som vid 08.00 :O ! Åt frukost och tog en långprommenad
på 1 och ½ timma :) Vilade en timma när jag kom hem, sen blev de
upp och laga lunch till mig och mamma ♥ Gjorde pastagratäng med
kyckling, hittade de receptet i Ica Maxi reklamen förra veckan haha.
Och de blev faktiskt gott! Kommer jag laga fler gånger!

Efter maten diskade jag sen hade mamma och jag tvättstugan mellan
15.00-19.00. Så då blev de att springa upp och ner där ett tag.
Slutade och tvätta tidigare för jag ville till A6 en sväng.
Marcus följde med mig :) Blev 2 klädesplagg och lite smycken på
HM och sen nödvändiga kontorsgrejer på Clas Olsson. Som pärm,
plastfickor, anteckningsblock och häftapparat. Ska man driva en
omplaceringsverksamhet så ska man väl göra de ordentligt, right?!;)
Papprerna måste ju också skötas noga!

På vägen hem från A6, kommer jag och Marcus in i en diskussion av
nån anledning som gör att han följer med upp på en kopp kaffe o så
fortsätter diskussionen i flera timmar :S Fattar inte vart allt kom
i från?! Var detta nödvändigt?! Mådde inte alls bra igår kväll..
Men sen tur var ringde Sarah en sväng ♥

Hade ju velat åkt till stan 21.30!!!! Medina var ju där då!!
De var då jävla fan vad man ska missa massa artister i år då! :(


2 kommentarer:

Elina - DALKULLA sa...

Tack :)
Du med :)

Elina - DALKULLA sa...

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, gå in och titta om det blev du :)