måndag 24 maj 2010

Trevlig dag ♥

Den här dagen har varit den bästa på länge! Sitter man hemma så
mycket som jag så uppskattar man de minsta lilla ! Började dagen
med att gå bort till mamma och äta god mat, fläskfilé med potatis
-gratäng *mums* Sen blev de hämta upp lite ute möbler från mitt
förråd (som jag nästan har fått inbrott i!! :S :S Med nästan menar
jag att hänglåset är väck men vad jag kan se så fattas de inga
grejjer! :S Vilket iofs är väldigt bra och tur men vem fan snor
ett hänglås???????!) som jag köpte förra året och är väldigt rädd
om! När dom var uppe skulle jag & Marcus åka och handla och går ut
till parkeringen..men kommer då på att Marcus hade ju inte sin bil
här!! Han åkte ju hit med Henke igår sen åkte ju Henke hem till
Huskvarna ;P Så de var ju bara att gå upp igen och ringa honom.

Efter en stund kom han och vi åkte o handlade alla tre. Blev mkt
att handla nu när så mycket var slut men fan vad gött de är att ha
hemma lite saker nu :) Och på Willys får man ju mycket för en ganska
liten slant, de får en fattig människa att känna sig rik, love it!! ♥

När vi kom upp till mig igen följde Marcus med Henke för att hämta
sin bil och jag packade upp de jag hade handlat, hämtade Cindy hos
mamma (hon fick vara där så hon slipper göra massa hyss här hemma :P),
plockade i ordning lite, dammsugade och fixade ballkongen på
baksidan :) Tycker jag hann med mycket när Marcus bara skulle hämta
sin bil.. :P Men han är ju lite seg ibland oxå haha ;)

När han väl kom så tog vi med oss Cindy och stack upp till
Stadsparken :) Och vandrade runt där en bra stund. Mådde så bra och
allt kändes så somrigt solen lyste, musik spelades, ungar lekte,
många gick runt och käkade glass.. Så härligt!!
Efter knappt ett par timmar drog vi oss vidare till Mc donalds
och käkade, så nu får man verkligen ta sig i kragen i veckan o
både gå långprommenader och träna!!! Pizza igår - Mc donalds idag!
Not good!!! xD

TACK MARCUS FÖR EN TREVLIG DAG! DE BEHÖVDE JAG! :D











(Glömde min kamera hemma så fick ta med mobilen om ni
undrar varför kvaliten är så dålig :P)



1 kommentar:

Anonym sa...

Aaa vilken härlig dag lät det som =) Saknar dig Puss Anna =)