torsdag 20 maj 2010

Lonelyness..

Sitter här och tänker lite på gamla tider.. då man var liten och
nästan alltid hade folk omkring sig.. var de inte familjen så var
de ens bästa kompisar.. Då visste man inte hur bra man hade de..
då visste man knappt var ensamhet var.. Nu är de nästan helt
tvärtom.. jag vet inte hur de skulle kännas längre att ha en bästa
vän som man träffan inprincip varje dag.. kan dela allt med.. o
lita på i vårt och torrt..Hur illa de än låter så är de tyvärr så..
Och ibland kan man inte annat än undra vad man gör för fel..
jag tycker jag försöker ställa upp och finnas där för folk i den
mån jag kan.. Usch är trött på att vara såhär ensam.. de är ju
knappt att ens Marcus är här nu för tiden.. eftersom han inte är
hemma.. o när han väl e de så har han alltid massa annat för sig..
Jag vill oxå ha ett händelserikt liv!! Jag vill ha en förändring i
mitt liv!! Jag är trött på de här kapitlet i mitt liv just nu..
Är glad för att jag har min mamma iallafall!! <3 Hon har varit här
väldigt mycket nu den senaste veckan och de betyder massor!! <3
Hoppas du får må bra nu!!

Man tränar och gå långprommenader... men för vadå? jo visst man
mår bättre.. men till vilken nytta?! För att sitta här hemma o
dega själv..? åh vad peppande.. or not!

Huskvarna Marknad är de i mon oxå.. som man antagligen inte kan
gå på heller tyvärr.. Marcus kommer ju inte hem förrens sent i
mon kväll och vem ska jag annars gå med? Inte många jag känner mig
trygg med p.g.a ångesten..:(
Ne nu ska jag sluta klaga och sätta mig o vänta på att Sarah gumman
ringer i stället. :D Hoppas din lilla/lille kommer ut snart! :D <3




Inga kommentarer: