onsdag 26 maj 2010

Seeg.

Usch i dag är man väldigt seg. Blev sent i natt. Såg på två
bra filmer Sorority Row och Taken :)
Sorority Row är en rysare och Taken är en action/thriller film.




Ne ursäkta mitt tråkiga inlägg men känner att jag måste gå
och vila en liten stund.. Har bara sovit ett par timmar i natt..
Vill bara säga ett stort GRATTIIS TILL MADDE SOM TAGIT STUDENTEN
IDAG!!!! HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG!! ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG ♥♥
Det är inte många som orkat gå igenom de du gjort och ändå
gå klart skolan. Du är stark! ♥


Vet att de är en gammal bild men du är så
jävla söt!



Det blev träning i går kväll iallafall. Men inte så mkt för
min del.. kände av min ångest rätt mycket på gymet så tog de
lugnt... usch hatar såna dagar!! Ska försöka komma till gymmet
i morron igen. Och då vill jag fan träna ordentligt!!



Inga kommentarer: