söndag 23 maj 2010

Gomorron ♥

Igår var de upp tidigt. Äta frukost och göra sig i ordning.
Innan jag och mamma åkte ut till Barnarp vid halv 12, för att
hälsa på lilla mormor ♥ Har ju inte varit där på länge nu så
de var mys! De bjöds på god mat. Sen låg jag och solade lite
på hennes uteplats större delen av eftermiddagen ^^ Innan de
var dags för lite fika vid 5 och vid halv 6 kom skjutsen hem.

Kom hem och blev as trött samtidigt som jag hade skitont i
huvudet så jag tog ett par panodil och gick o la mig en liten
stund. Hade fortfarande skitont i huvudet när jag kom upp..
men beställde en as god pizza på hemkörning o satt och tog de
lugnt. När den kommit och jag fått i mig lite försvann
skallebanken sen, så de var skönt! Då tog man sig en liten
prommenad med Cindy och sen gick o släppte henne vid
skyttebanan i väntan på att Marcus, Henke och lille Ozzy
skulle komma :) Men där fick jag ju stå ett tag.. för dom
slapprövarna kom ju inte i första stund.. :P Hann kasta upp
ett flertal pinnar i träden, Cindy hittade en katt som hon
jagade upp i träd och jag trampade på en snigel :S:S:S:S
Usch fick panik!! Så äckligt!! :S

Till slut kom dom ialf och då blev de massa bus ^^
Sen satt vi bara hemma hos mig resten av kvällen, tjötade
lite och spelade några matcher dota :)

Idag ska jag förhoppningsvis få handla! Väldigt
behövligt, för nu är verkligen typ ALLT slut.. :/
Sen får man se lite vad som händer!
VILKA SKA GÅ PÅ JÖNKÖPINGS MARKNAD NÄSTA HELG??? :D


jag och lilla Ozzy när jag var hundvakt åt honom påskafton ♥


Inga kommentarer: