torsdag 6 maj 2010

Lets fly away to a better place..

Usch dagen har varit hemsk.. Kan inte komma ihåg när jag mådde
såhär dåligt sist.. :/ De känns som allt bara händer på en gång.
Och jag känner mig hur ensam som helst.. Nu har 2 till av mina
vänner flyttat från stan...Eller jaa en ska "bara" vara borta i
några månader men ändå.. :(

Kan inte prata med min bästa vän heller.. Han som är den ända
som verkligen verkar förstå mig.. han som kan få mig att må
bra även i dom mörkaste stunderna... eftersom han mår själv
så dåligt att han försöker sova sig igenom dagarna.. :( Önskar
jag kunde göra någonting för att hjälpa dig! ♥
Vill att du ska må bra! Det förtjänar du verkligen!

Har själv sovit hela dagen typ.. har inte orkar göra något
annat.. kroppen och huvudet känns tugnt.. alla vardagliga
sysslor känns så meningslösa.. Ögonen är söndergråtna..
Jag orkar inte må dåligt mer! Kan jag aldrig få vara lycklig..?




1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman då *Krama Om* Jag finns här gumman! Puss A-K