tisdag 25 maj 2010

Gårdagen ♥

Det blev ingen uppdatering igår för jag hade nästan fullt upp
hela dagen och på kvällen var jag för trött :P Började dagen
med att gå bort till mamma och äta lunch. Sen blev de hem och
städa.. dammsuga, diska och plocka i ordning. De är ju hemskt
vad Cindy fäller nu!! Man får ju dammsuga nästan varje dag om
de ska se någorlunda ut :S.

När de var klart satte jag igång och bakade as goda
vaniljmuffins :D Smeten smakade nästan som vaniljkräm! De är
roligt när de blir lyckat för de är inte alls ofta jag bakar
annars.




Det blev ju givetvis inte bara 3 st :P Men glömde ta kort på
dom innan jag packat ner alla i plastpåsar :P
Receptet hittar ni
HÄR!


Efter baket blev de en långprommenad med Cindy, hon fick bära
sin klövjeväska oxå med 2 stora vattenfyllda petflaskor i så hon
skulle bli ännu tröttare. Vi gick 4-5 km :) Men de kändes dock
lite osäkert p.g.a alla moln på himlen. Man trodde ju de skulle
börja regna när som helst... :O Kul om de hade börjat störtregna
när man var mitt ute i skogen lixom.. :S Eller inte! :P
Men jag hade tur! De började bara dugga lite smått. Och de var
väl lite positivt för då joggade vi en liten bit oxå eftersom
jag ville komma ut från skogen så fort som möjligt OM de hade
börjat regna ordentligt.

När jag kom hem blev de kvällsmat och mamma kom förbi en stund ,
fick smaka på en muffins och vi spelade lite kort :) Trevligt ♥

Ne nu ska jag göra mig i ordning och gå bort till mamma för
att bli bjuden på ännu en lunch :D Sen får man se vad dagen
har att bjuda på! E.v att de blir träning med Marcus I i kväll :)
Det skulle vara gött!

Inga kommentarer: