fredag 21 maj 2010

S O L I G T ♥

Åh vad härligt väder de är idag! Soligt och varmt :) Hoppas de
håller i sig!! Jag vill ha sommar nu! Jag vill sola!
Ska strax ta mig en liten prommenad med Cindy gumman innan de
blir att gå till mamma för att äta lunch. De är tur att hon är
snäll och bjuder på mat just nu eftersom här hemma är de nästan
tomt både i kyl och frys :/ Behöver handla! Men de blir nog nu
i helgen. De känns väldigt ovanligt att man inte varit o handlat
än... brukar ju alltid åka och göra de den 19:onde när man fått
pengar.

Annars i helgen händer de nog inte så mycket.. Marcus kommer väl
hit en sväng i kväll, sen i morgon ska jag och mamma ut till
mormor en sväng i Barnarp. Var hur länge sen som helst jag var
där nu. Så de kan ju vara mys ♥


Cindy satsar på att bli nakenhund igen :O


Inga kommentarer: