tisdag 18 maj 2010

180510 ♥

Allt har varit rätt dåligt ett tag och jag har inte orkat med
så mycket alls.. Men nu känns de lite bättre... trots att inga
"problem" är direkt lösta.. Men försöker att inte tänka på dom
så mycket... Utan fokuserar på att träna och må bra fysiskt.
För mår man bra fysiskt så mår man iallafall bättre psykiskt oxå!
Har gått en långprommenad med Cindy nu varje dag på minst 40 min,
förrutom ikväll för då blev de träning med Marcus I på fiskis
istället :) Bäst och passa på när väl får nån och träna med!
Har ju blivit lite slappt med träningen nu sen Marcus S åkte
tyvärr..

I helgen var jag och Anna gumman ute en sväng :) Var hur trevligt
som helst! Förfestade hemma hos henne på Österrängen sen kom
Marcus S och skjutsade oss ner till stan då vi skulle gå till Huset.
Dom hade ju 90-tals tema där som man var skit pepp på...
Men när vi kommer dit får inte Anna komma in :S :S Vakten påstod
att hon var för full.. trots att jag var minst lika onykter och
kom in utan problem :S Han sa att hon fick stå en bit bort och
nyktra till lite.. så efter en stund frågade jag bara vakten ifall
vi fick gå in.. faaan vad suur han blev :S :S :S
"Nee hon står ju där och vinglar och ska ni tjata så lägger jag
på 45 min till!!!!" och så vände han bara ryggen :S :S
Usch va sura vi blev! Anna vinglade fan inte!! Och lägga på 45 min
för att man frågar de är ju bara väldigt omoget! Så vi gick där
i från och vidare till Centrum i stället. Där vi kom in direkt och
fick lyssna på lite 90-tals musik iallafall :D
Tack för en supertrevlig kväll gumman ♥ ♥ ♥





1 kommentar:

Anonym sa...

J*vla vakt.. Men tur att vi hade skoj ändå =) Tack själv fö en nice kväll.. <3