fredag 17 juli 2009

Fredag.

Igår var en soft dag. Bara slappade o tog de lugnt.
Vilade, gick en prommenad med Cindy, handlade lite
och sen såg en film på TV xXx next level. Var helt
okej för att vara en actionfilm. Är inte mkt för såna
filmer annars..

Efter filmen blev jag lite rastlös så satte mig på
msn o snackade lite med Tommy. :) Han var oxå lite
rastlös. Så vi bestämmde oss för att hitta på något.
Jag & Cindy gick bort till han, o där blev de vin
o tjötande :) Trevligt!

Idag skulle jag ha träffat Emma som ringde igår.
Blev jätte förvånad. Men sånt e skit kul. När såna
hör av sig som man varken pratat med eller sett på
hur länge som helst! Men hon var för seeg idag:P
Så vi tar de i mon istället :)

Marcus & Henke kom förbi nyss oxå men jordgubbar
till mig :D Dom hade varit o plockat. Goda som
faan var dom! Taack!Köpte ju igår men dom smakade fan
skit asså.. blääh.

Vad händer i helgen då??? Någon som vet nått kul??

Slänger upp mer bilder från sthlms-resan :)Enjoy!



En bit av vardagsrummet. Och i sängen där
sov jag :)




Soffan, där Jocke sov.



Resten av vardagsrummet, som användes som min gardrob
under veckan :P haha




Köket. (Lägg märke till färgen på väggarna :)
Dom gillade jag :)




O köket igen.



Jocke, vid medborgarplatsen. Efter vi hade
varit inne en sväng i Saluhallen o kollat :)

Inga kommentarer: