torsdag 2 juli 2009

Onsdagen.

Igår åkte jag & Marcus och hälsade på Jocke när han
jobbade. Hans chef är ju bortrest så de blir ju lite
långtråkigt om dagarna. Inte för att han inte har saker
och göra.. men för att han e ensam. Jocke skulle även
fixa lite med Marcus nyinköpta PSP. Så vi kom dit vid
halv 5-5 och åkte inte därifrån förrens vid 9 haha.
Vi fastnade. :P Satt o tjötade massor :)

När vi väl kom i väg sen, bar de av till Mc Donalds.
Denna veckan har dom ROSA glas :D :D Så Marcus o jag
tog varsin plusmeny så jag fick 2 glas :D
Sen blev de Maxi, där jag kollade ut en resväska.
Blev en rosa på hjul :D Precis vad jag ville ha!
Så nu får jag förhoppningsvis med mig allt..

Frågan är bara om jag klarar detta?
Jag behöver er nu. Hjälp mig...

2 kommentarer:

sanna sa...

klart du fixar det! Bara att försöka att inte oroa did så mkt då blir det bara värre! Jocke kommer nog ta väl hand om dig=)

Elin sa...

Nu är det bara vistelsen kvar. Hittills har det blivit som jag har velat! Så onsdag - Watch out Hultsfred here we come! xD Ska bli skojjsans!

Du klarar detta Mia! Sen har du som sagt Jocke. Du behöver också komma bort lite, miljöombyte! Det är alltid nyttigt. Bara du kommer iväg ska du se att det löser sig!