torsdag 23 juli 2009

Torsdag.

Nu har de gått några dagar sen lilla Abbe kom.
Han e rätt ouppfostrad, så han behöver mkt träning
men i och med att han e så ung är de ju inga
problem. Annars är han hur go och busig som helst.
Har man bara lite tålamod, e de inga som helst
problem att ha honom hemma ;) De e bara Flisan som
är arg.. och inte alls nöjd med situationen hehe.


Idag har de inte hänt mkt alls. Mamma var här tidigare
på dagen och vi åt lite god mat. Eftersom de har varit
min namnsdag (Emma, heter de i andranamn). :) Sen har
jag fixat lite filmer som ja vill se och fått min
bredbandstelefon att funka lite halvt. Jag kan ringa ut
men ingen kan ringa till mej :S Men de e ju något fel från
Tele2s sida. För jag har gjort som man ska.. Men dom har
gjort en felanmälan på de, så de börjar väl funka snart.


Gick en prommenad ikväll oxå med vovvarna.
Det känns konstigt på ett sätt att gå med 2 hundar igen,
fast på ett annat sätt känns de bra. Jag trivs med de.
Så länge dom sköter sig då vill säga haha. Men än
har de inte varit några problem :)


Suttit o funderat lite.. och jag förstår mig verkligen
inte på vissa människor.. såna man ställer upp till 1000
för, och verkligen visar att man bryr sig om..sen nästan
skiter dom i en. De passar bara när de passar dom..
Hur tänker man då? När man visar att man uppskattar dom
som e idioter mer en dom som är äkta?! :S:S
Nee tacka vet ja hundar dom älskar en och finns där
alltid! Det spelar ingen roll. Dom uppskattar en!




Vann den här söta väskan idag :)

Inga kommentarer: