torsdag 2 juli 2009

suuuuuck...

Jobbigt, Jobbigt, Jobbigt... Ibland känns det bara
som jag inte alls vill åka på söndag överhuvudtaget..
Ångesten är på topp... varje morgon speciellt.
Idag var den riktigt jobbig.. vaknade som vanligt
och gick ut i köket för att göra lite frukost. Men
fick så gräsligt ont i magen.. så jag gick ut på toa
o väl där började jag må så jävla illa.. försökte spy
men de gick typ inte.. för jag hade ju inte ätit än..
jag kände mig svimfärdig och började se suddigt..
och då kom panikångesten på allvar.. för de var ju så
det var allra första gången.. magont,suddig syn..
Tillslut satte jag mig på golvet vid badkaret och
slängde upp fönstret.. och då äntligen efter nån minut
började allt kännas bättre... men fyy mkt pers... :( :(
Mina magnerver klarar inte detta...vad har jag gett mig
in på? Hur tror sig folk att jag skulle kunna jobba,
när jag inte ens kan göra något som jag bestämmt
själv??!

Inga kommentarer: