tisdag 14 juli 2009

Uddevalla.

Gick upp halv 7 i morse. Va asss trött!! Hade ju bara sovit
ungefär 4-5 timmar :/ Men segade mig upp och åt lite frukost.
Sen åkte jag, Marcus & Cindy till Uddevalla vid 8. :)
Stannade strax utanför Göteborg för att käka på Burger King.
Man får ju passa på när man har de i närheten haha.
Kändes skumt dock att äta sån mat så tidigt. Klockan var bara
10 när vi kom dit :P Precis när dom öppnade. Men hade ju ätit
frukost så tidigt. Sen var de ju lika bra, eftersom man inte
visste hur lång tid allt skulle ta i Uddevalla.
Mätta o belåtna åkte vi vidare, och till slut hittade vi rätt.
Var massa folk o hundar där. Men mest schäfrar o rottweilers.
Och de skällde från alla håll o kanter haha.

Cindy fick nummer 9. Och vi skulle väl få komma in till vid
kvart över 14. När vi fick reda på detta var klockan 20 över
12 :/ Så de var bara att vänta... Varmt som faaaan var de oxå.
Hade de funnits en badsjö i närheten hade jag nog slängt mig i
den :P Vi bestämmde oss ialf för att ta en prommenad. Sen var
de ju bara att vänta. Oturligt nog så drog allt ut på tiden oxå..
så de var väl inte våran tur förrens 15-16 nån gång. (Vet inte
exakt, eftersom jag hade mobilen i bilen.)
På MH-testet gick allting bra. Ville egentligen ha filmat lite
men då hade jag fått gå med "publiken" och inte med Marcus o
Cindy. Och jag ville ju självklart hellre gå med dom, så nån
film blev de inte. Men Cindy var jätte duktig på alla momenten.
Som bl.a bestod av lek, skrammel, spöke, skottlossning m.m.
*Matte är så stolt <3*

Ringde och bokade tid för höftröngten oxå, när vi satt o
väntade på våran tur. Fick tid nästa fredag den 24:e :)
Allt verkar ordna sig! Nu är de bara Camilla (Cindys uppfödare)
som ska prata med dom som äger 2 hanar som vi kan para Cindy
med. Två jätte fina utställningshanar!!

På vägen hem stannade vi e Borås för att käka.
Blev en grekisk resturang Grekiska Taverna.
Helt okej mat. Men inget slåt ju Aya Sofya och Alexa
i Stockholm :P ;D



Cindy i bilen, precis när vi hade kommit dit.



Prommenad.



Prommenad. Marcus & Cindy :)



Marcus & Cindy. :)



Avelshanarna. :) Fina va?

Inga kommentarer: