måndag 13 juli 2009

Hemma igen :)

Yees nu e man hemma igen! I kära Jönköping och allt e som
vanligt. Känns både skönt o tråkigt o vara hemma igen.
Jätte härligt att få träffa Cindy o Flis bebiis igen. <3
Har saknat dom massor, och antagligen har dom saknat mig
med för dom blev sååå glada när jag kom hem i går kväll. ^^
När jag kom hem i går var mamma här oxå. Hon hade städat
lite åt mig o sen gjort smörgåstårta! :D :D Hur gott som
helst! Var ju jätte hungrig. För hade typ inte ätit något
på hela dan! Tack mamma <3.

Vad seegt de var på bussen. Satt där o bara räknade minuterna.
Slumrade till en stund men sen var jag för hungrig för att
sova mer.. :/ Som tur var hade Jocke fixat skjuts från
stationen när vi kom fram ialf. Hade inte varit roligt att åka
med min packing på bussen kan jag säga!


Annars idag har jag städat, packat upp, bokat tvättid, handlat
och fixat massor. Ringde faster Anja med och bokade mig o Marcus
för hennes bröllop den 8:e aug :) De ser jag verkligen fram emot.
Tänker höra med farfar om vi inte kan komma fredag o stanna
till söndag. Så de slipper bli kort om tid och att man verkligen
INTE kommer försent!! Nån som har lust att vara Cindyvakt den
helgen???

Ringde även o sa upp mitt bredband från Telia idag. Har ju bytt
till Wetternett i stället genom Tele2. Det var ju roligt oxå
när jag ringde.. han bara "Någon speciell orsak till varför du
vill säga upp de?" "För jag har bytt till Tele2 och jag tycker
det är mycket bättre!!" :P "Jaha okej :)" Fortfarande hur trevlig
som helst hahaha.
Men faan asså vilken fet räkning jag kommer få hem snart...
Dom skickar ju en slutfaktura på 3 månader, för de e ju uppsägnings-
tiden.. typ 360 spänn gånger 3 på en o samma räkning :S:S Bläh.


Sen ikväll fick jag reda på att de blir Uddevalla imon!!
Här reser man o far hahaha. Ne men fick tid för mentalbeskrivning
på Cindy. Så ska vara där vid lunchtid. Får se hur det går.
Önska oss lycka till...(A)


Slänger upp lite bilder från resan. :)



Lindas goa hund Loretta.



Lindas andra hund. (minns inte vad den hette :P)




Och så den trejde, minns inte heller vad den hette.
Vet dock att jag inte gillade den p.g.a av jag tyckte
den var lite skum. Visade t.ex tänder när de var glad :S :S



:)



Jocke första kvällen på den turkiska restuangen Aya Sofya.
Såååååååååå god mat!!!!



Jocke, när vi tog en öl på Axela första kvällen.:)



ALVEDONCYKLARNA :p



Jag & Jocke på Big Ben. Väldigt trevlig och mysig bar!
Me like!!



Big Ben. :)


Fler bilder kommer inom kort :D

Inga kommentarer: