fredag 27 mars 2009

Sjuk.

Börjar känna mig sjuk. e så seeg och slut i kroppen, sen lite snuvig i näsan :( Allt för många som man umgås med som e sjuka nu så inte konstigt om man får de själv egentligen. Surt bara, för jag vill verkligen inte bli sjuk nu!! Har en del planerat framåt så.. Ska ju åka ner till Helsingborg den 7:de och stanna till dagen efter. För den 8:onde är de pappas gravsättning :(. Och de vill man ju vara med på.. tråkigt att träffa alla på såna grejjer oxå.. därför jag vill åka dagen innan. Så kommer vara där sen eftermiddag/tidig kväll, äta lite mat med alla o bara umgås. Trevligt :) Sen är de ju påsk, påskmat o mys med familjen och bilmässan på elmia. Och fredagen efter kommer brosan, då ska jag bjuda på lite god mat o så :)

Jaja just nu sitter jag här nere i Huskvarna med Marcus, Marcus och Viktor. Tar de bara lugnt för ska ju upp tidigt i mon och ha Princez & Leo. :) Sen blir de väl filmkväll på kvällen. Får ta de lite lugnt nu. Har varit festat varenda helg nu i flera veckor :P Förra helgen blev de ju krogen både fre o lör. :P På fre var de ju bara meningen att jag & Sarah skulle ner o käka sen dra till Tusen och en natt för en öl. Men jaa.. det blev varsin kanna en shotsbricka, sen Harrys/Sliver, tillbaka till Tusen och en natt för ännu en shotsbricka och sist Centrum haha. Vilken kväll säger jag bara!!
På lördagen blev de att dra ner till Jocke. :) Laga lite god mat. Förfesta med go musik och sen ner till Centrum. Marcus kom oxå ner.. men fick inte komma in först för han hade fel byxor på sig. :S:S:S Fan vad sur jag blev!! Dom släpper in såna bögar med röda/turkosa tajta jeans på sig så man blir äcklad. Men inte någon med vanliga svarta träningsbyxor på sig. :S:S Hade ju inte ens sett att de var såna byxor där inne i mörket. Aja han åkte hem o böt byxor ialf. Drack en asgod drink oxå. Pina Colada :D :D


Var i stan med Sarah gumman i onsdags oxå. Köpte lite fina grejjer på Gina Tricot och gick sen vidare till B-Young och hittade världens sötaste/finaste/snyggaste klänning!!! Inte världens billigaste dock men vafan kunde inte låta bli!! Ska ta kort på den o lägga upp.

jaja ska vara lite social nu.
Pussheej.




Älskar dig gumman.



Jag,Sarah och Jocke på Centrum i lördags. :)

Inga kommentarer: