onsdag 11 mars 2009

Tvättar.

Jaa idag tvättar man. Skönt, för jag hade rätt mycket nu. Trist bara att springa fram o tillbaka en gång i halvtimman typ :O. Finns ju inte mkt man hinner med att göra i mellan heller, hade ju tänkt att sätta på en film men ja då finns ju risken att man missar :P

Kom nyss hem från mamma oxå. Har faktiskt ätit hos henne idag. Ovanligt :P Men hon mådde inte så bra idag så. En tablett var slut för henne, men jag var nere idag o fixade den på apoteket så hoppas hon blir bättre nu. Inte alls roligt att må illa o skit ju.
Mamma hade fått en katalog i från HM oxå, som jag satt o kollade i medans maten skulle bli klar. Hittade en hel del snyggt! Undrar varför inte jag fått den bara. (?) Jag e ju till o med medlem i HM clubben. :S Borde typ inte medlemar få kataloger o shiit först? :O Aja ska gå in o titta lite på deras hemsida snart tänkte jag :)
Längtar till vår o sommar!! Ska försöka o bli lite mer färg-glad i år, ser fräshare ut. Har ju annars bara haft svart, vitt o något rosa plagg. Färg färg färg!! :) Är de jag som börjat anpassa mig eller har modet blivit bättre? ;) Hittar mkt mer som e snyggt nu än innan.. Kan ju kanske va att jag har anpassat mig, våga ändra stil lite. Sticka ut :) 2009 is the year! Är rätt nöjd med mitt liv som de ser ut nu :) Har ju definitivt blivit bättre med min ångest, e nog mkt de som gör de. Fått mer frihet. Slipper sitta instängd här i min lägenhet :)


Aaah just de!!! Fick panik innan!! Satt o pratade med mamma i telefon och Flisan var ute på ballkongen. Rätt som de e hör jag nånting och springer ut dit.. då hade hon ramlat ner :S:S:S :(:(. Bara slängde telefonen och kastade på míg kläder och sprang ut. Men som tur var så var hon ju oskadd, bara rädd. Men kom till matte och vägrade lämna min famn förrens vi var hemma i tryggheten igen. <3 naaw du får inte skrämma mamma så igen!!! Blev ju jätte orolig! <3


Ne nu ska jag gå o ta meej en cigg sen blir de snart tvättstugan igen.
Pussheej.



Hjärtat. <3

Inga kommentarer: