torsdag 12 mars 2009

Sitter i Huskvarna.

Yees just nu sitter jag nere i Huskvarna hos Viktor. Vid min dator :D Smidigt som fan med laptop ju hehe. Annars idag har jag ju tvättat som sagt, sen åkte jag och Marcus upp en sväng till A6 köpte väska till min laptop och sen vidare till MediaMarket för att fixa ett ytterligare ett skydd till datorn. Såg den dataväskan jag köpte på Elgiganten där med. Och de var jävla tur att jag köpte den där.. för på mediamarket var den ju dubbelt så dyr :S Kostade 299 :- på Elgiganten och 650:- på MediaMarket :S. Jisses lixom. Aldrig att jag skulle köpa en väska för så mkt.... Efter MediaMarket åkte vi och plockade upp Marcus nr 2 på Ljungarum o sen vidare till Max för att käka lite :) Jobbigt bara att dom gämt ska va så sega där haha. Tar typ 100år att få sitt käk lixom. .. :S men men gott var de ialf! Efter de blev de Willys o handla lite o sen hem. O så ner hit. Väldigt var jag far hit o dit hahah.

Men här har de varit lugnt ialf. Bara slappat vid datorn typ. Skönt! Eftersom de kommer bli en ganska lång dag i morron. Vara dagmatte hela dagen o sen träna på kvällen. :O. Men vill ju ha den där snygga kroppen till sommaren ;) O så må bättre.

jaja tråkigt med folk som inte kan bestämma sig! Skulle ju åkt till Ullared på fredag med Marcus, Henke och Jessie men verkar inte bli något alls med de nu :( Jobbigt att dom ens ska fråga då lixom.. men men skulle e.v åka dit om ett par veckor istället kanske. Vi får se! Marcus skulle prata med Henke i mon för ett ordentligt svar.

Ne nu hoppas jag vi ska åka hemmåt snart. Behöver komma i säng.
Hörs i morron!
Pussheej




Haha gammal bild på Dick, Sarah och mig på O'learys.

Inga kommentarer: