måndag 6 april 2009

Omplacering.

Yees nu har jag börjat med omplaceringshem. Vill ju gärna hjälpa till och har ju tagit en från Spanien innan genom SOS-animals. Men när man tar genom en organisation så e de ju dom som självklart sköter allt och man e jourhem. Och då vet man ju aldrig man får ha hunden hos sig. De kan bli några månader men de kan oxå bli ett halvår eller ett år. Och nu närmar ju sig sommaren med stora steg, då ska jag åka iväg lite o sånt. Inte så bra att låsa upp sig då. Så nu har jag som sagt börjat med ett omplaceringshem här hemma istället. Fick hem en Schäferhane i fredagskväll :) Akillies på 3 år. En "liten" go kille. Som har massa buuws i sig. Dock e han inte så mkt för att leka med min egna schäfertik men leker gärna med leksaker hela dagarna ;P Han lyssnar väldigt bra ialf. Och lär sig snabbt. Så har på känn att han inte behöver stanna här så länge. Hoppas bara att man hittar någon seriös köpare. Finns allt för många oseriösa där ute. :/


Annars var jag med och firade Tess gumman i lördags. :) Var jätte trevligt. Lite förfest hos henne och sen blev de centrum. Och jaaa.. blev väldigt starka drinkar, mycket dans och hrm en glasdörr i vägen hahahahahaha. Pinsamt! :P

Nee nu kom mamma så får fortsätta skriva sen.!
Pussheej.




Akillies. :)

Inga kommentarer: