tisdag 17 mars 2009

Våår.

Jaa idag har de varit sånt vårväder igen :) skitnice. Synd bara att de skulle blåsa så. Det var ända nackdelen. Men all snö har typ försvunnit nu ialf :D Hoppas bara inte att de kommer tillbaka igen.. de räcker fan nu.

Började dagen med att ta en prommenad med Cindy, avslutade här nere i centrum med att gå in och handla lite sen hämta 2 paket som kommit. En från WWF med en liten mjukistiger i heheh (har nyligen bestämmt mig för att bli tigerfadder och då får man en sån efter första betalningen.) och en annan från Halens med lite kläder jag beställt. Två capribyxor, ett par vita och ett par svarta sen ett par jeansshorts. :) Kul att kunna unna sig lite. Och möta vår/sommar med lite nytt! Känns alltid fräscht.^^

När jag kom gav jag Cindy mat sen gick jag ut och satte mig en stund på ballkongen. Tog en cigg sen blev de in och städa lite. Diskade, dammsög och torkade golven. Cindy fäller ju så förbaskat nu under löptiden..sen blir de ju massa blodfläcker överallt. Inte de roligaste. Men nu e de fint igen :) Och jag tror faktiskt att löpperioden e över när som helst nu. :) Skönt!

Efter städningen bestämmde jag mig för att gå ner o köpa en pizza, kände mig inte alls pigg på att stöka ner i köket o laga mat så. Hämtade den o satte mig framför tvin. Eller ja satte på en film.. tvin funkar ju fortfarande inte för har ännu inte fixat en ny kabel :( Men när jag käkat klart hade jag ingen ro att se klart på filmen så stängde av o ställde mig på min träningsmaskin i stället en liten stund innan jag hoppade in i duschen. Gött!

Är nöjd med dagen så här långt. Ska snart ta en prommenad till med Cindy sen får man väl se vad som händer :)
Pussheej.



Dick, jag och Sarah i helgen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har bytt design på din blogg va? fint, helt okej:) bra:) Kul läsning, go bild;)/Dicko

Anonym sa...

Låter som du haft en jätte mysig vårdag hjärtat!
Och vad roligt med nya kläder!
Du måste lägga upp kort på dem! ^^
Alltid lika nyfiken, hihi.

PUSS